MOTORER
Panda 1.0 70 hk Hybrid
MAKS. YDELSE
KW (HK) VED OMDR./MIN.
51(70) @6250
MAKS DREJNINGSMOMENT
NM VED OMDR./MIN.
92 (9,38) @ 3.500
TOPFART
(km/t)
ACCELERATION (sek.)
0-100 km/t
BRÆNDSTOFFORBRUG
(km/l) WLTP
CO2-EMISSION (g/km)
(g/km)
Miljønorm:
Euro 6D-tempGearkasse:
6-trins manuel gearkasse
Brændstofforbrug er bestemt på grundlag af den nye WLTP-testprocedure i henhold til Forordning (EU) 2017/1347. CO2-tal, der er bestemt på grundlag af den udgående testcyklus i henhold til forordning (EU) 2017 / 1152-1153, vil blive brugt til at beregne køretøjets afgift ved første registrering. Sammenlign kun rækkevidden med andre biler, der er testet med de samme tekniske procedurer. Disse tal afspejler muligvis ikke kørselsresultaterne i virkeligheden, hvilket afhænger af en række faktorer, inklusive eventuelt ekstraudstyr (efter registrering), vejret, kørestil og køretøjsbelastning.
Panda 1.0 70 hk Hybrid
MAKS. YDELSE
KW (HK) VED OMDR./MIN.
51(70) @6250
MAKS DREJNINGSMOMENT
NM VED OMDR./MIN.
92 (9,38) @ 3.500
TOPFART
(km/t)
ACCELERATION (sek.)
0-100 km/t
BRÆNDSTOFFORBRUG
(km/l) WLTP
CO2-EMISSION (g/km)
(g/km)
Miljønorm:
Euro 6D-tempGearkasse:
6-trins manuel gearkasse
Brændstofforbrug er bestemt på grundlag af den nye WLTP-testprocedure i henhold til Forordning (EU) 2017/1347. CO2-tal, der er bestemt på grundlag af den udgående testcyklus i henhold til forordning (EU) 2017 / 1152-1153, vil blive brugt til at beregne køretøjets afgift ved første registrering. Sammenlign kun rækkevidden med andre biler, der er testet med de samme tekniske procedurer. Disse tal afspejler muligvis ikke kørselsresultaterne i virkeligheden, hvilket afhænger af en række faktorer, inklusive eventuelt ekstraudstyr (efter registrering), vejret, kørestil og køretøjsbelastning.